Een goede administratieve organisatie
Heeft uw organisatie een uitdaging bij het op orde brengen van de administratie? Komt u tijd te kort? Staat de kwaliteit onder druk? In 4 stappen stroomlijnt u uw administratieve en digitale organisatie. Zodat u een betere en snellere dienstverlening in het Sociaal Domein kunt voeren.
4 stappen voor het op orde brengen van uw administratieve organisatie
1. Creëren van een stabiele situatie
Duidelijke (beleids-) doelstellingen en helderheid over de processen vormen het fundament waarop inzicht en veranderingen ontstaan.
2. Passende inrichting van de informatiesystemen en werkprocessen
De inrichting van de ICT moet nauw op uw werkprocessen aansluiten. Uw medewerkers kunnen zo op een eenvoudige manier informatie registreren. En zijn hier minder tijd aan kwijt.
3. Het berichtenverkeer via webservices automatiseren
Webservices zorgen voor minder schakels in het administratieve proces. Ook vinden er minder handmatige controles plaats.
4. Genereren van bruikbare informatie uit uw systemen
Hiermee wordt een goede sturing op verantwoording en doelstellingen mogelijk. De informatie wordt toegepast in verschillende vormen, overzichten of dashboards.
Uw administratieve en digitale organisatie stroomlijnen? Wij kijken graag samen met u naar de stappen die uw gemeente hiervoor kan zetten. Bel ons op 030-280 36 55. Of stuur een e-mail naar: advies@solviteers.nl
Waar kunnen wij u mee helpen?
- Functioneel beheer
- Pakketselectie
- Projectmanagement
- Inrichten applicaties
- Implementatie nieuwe applicaties (zoals ECD's)
- Optimaliseren werkprocessen
- Managementinformatie
Neem direct contact op met één van onze specialisten
Patrick Boonman
Accountmanager